Skip to content

Nystart

februari 9, 2012

Jag är inte längre upsaliensare, utan nu mera söderbo. Arbetsnamnet för den re-brandade bloggen är ”vår man på Hummerknivsöder”, men jag är öppen för mer, eller mindre, ironiska slogans (se ”om mig” för kontaktuppgifter). Jag återkommer även med ett tårdrypande avskedsinlägg till Uppsala så småningom, om jag någon gång lyckas uppbåda någon sorts nostalgisk ånger över att ha flyttat. Men det är oklart i skrivande stund. Jag trivs ju som fisken i vattnet här – alla andra sportar också skägg och sotarmössor.

Först måste jag i varje fall få ordning på lägenheten.

No comments yet

Kommentera

