Skip to content

2. Din hatlåt

juni 16, 2011

I Internetz-eran behöver jag knappt längre lyssna på musik jag inte gillar, har dessutom privilegiet att ha vänner med utmärkt musiksmak. Men en gång i tiden arbetade jag på ett lager. Och som lägst i hierarkin var det inte läge att leka med radioreglaget. Vad som egentligen är en ganska catchy låt maldes därför långsamt ned under en lång sommar, och blev mitt soundtrack till noll fritid och svettiga tolvtimmarspass med tunga lyft tillsammans med barska Metall-anslutna män. Dessutom dog min mormor i samma sväng. Ja, jag hatar denna låt.

No comments yet

Kommentera

