Skip to content

Frihet

maj 25, 2011

Jag är generellt tveksam till att svänga mig med begrepp som ”stor litteratur”. Det känns så pretentiöst. Det är också lite svårt att få känslomässig distans till en bok direkt efter att man har läst ut den. Än dock, Freedom är riktigt, riktigt bra. Jag ska inte ens försöka mig på att beskriva eller sammanfatta den. Svenskans recension kan kanske däremot vara någon vägledning. Mitt enda tips är: läs boken. Du kommer att tacka mig.

2 kommentarer leave one →
  1. Henrik permalink
    juni 9, 2011 3:32 e m

    Boken är inköpt. Tacket kommer sen 🙂
    När ses vi för den där matbiten/ölen?
    Allt gott!
    Henrik

  2. juni 9, 2011 3:37 e m

    Haha, jag väntar på det! Närhelst det passar dig passar i princip mig! Som arbetssökande är jag väldigt flexibel. 😉 Om du har lust får du gärna komma upp till Uppsala så kan jag visa dig staden, denna söndagen rent av, eller nästa helg?

    /O

Kommentera

