Skip to content

Happy tenth

september 18, 2010
tags: , ,

Tiden går. Vårt harmoniska förhållande firar åtta år, och hon fyller tio. När hon kom in i mitt liv blev mycket enklare och roligare. Mitt ex ägnade jag åratal att bråka med. Jag provade några andra också, men det var instabila förhållanden som krävde mycket jobb för att fungera. Men nu rullar allt bara på – och hon blir bättre för varje år.

Ja, jag talar naturligtvis om Mac OS X. Och ja, jag erkänner att min inre nörd lever och frodas! Denna blogg produceras på en MacBook Pro årgång 2007 med OS 10.6.

No comments yet

Kommentera

